Книга «Зоар для всех» («Зоар ле-Ам») – это адаптация Зоар для нашего поколения.

Этот проект имеет своей целью создание полного перевода книги "Зоар" с комментарием "Сулам" на русский и украинский языки с последующим ее изданием в печатном и электронном форматах. Организация и финансирование проекта осуществляется группой энтузиастов из разных стран мира, осознающих важность распространения каббалы для дальнейшего развития человечества

Рабаш про порядок внутрішньої роботи

light3
РАБАШ

рав Барух Ашлаг (1906-1991), сын и ученик Бааль Сулама, автор книги «Ступени лестницы», впервые описывающей все этапы внутренней духовной работы человека

Катнут

(ивр. - малое состояние) - состояние парцуфа, не использующего рош (голову), то есть в нем есть сфирот от хэсэд до малхут, а у большого парцуфа, в дополнение к малому, есть еще кетэр, хохма, бина, то есть рош или большое состояние (гадлут).

МАН

(сокр. от «мэй нуквин») - просьба низшего парцуфа к высшему о возможности получить ор хохма. Истинное, глубокое желание исправиться и приблизиться к Творцу.

Гальгальта

первый парцуф первого мира (Адам Кадмон), образовавшийся после цимцум алеф (первое сокращение) на решимот далет дэ-авиют (4) и далет дэ-итлабшут (4). Парцуф Гальгальта относительно мира Бесконечности, где светом было заполнено все Мироздание, представляет собой лишь тонкий луч света.

Адам

первый человек, который получил желание к познанию Высшего мира (почти 6000 лет назад). Автор книги «Разиель Малах» («Тайный ангел»).
Адам (ивр. - человек) - означает «подобный Творцу» («эдомэ ле Элион»), самостоятельно строящий себя для того, чтобы стать Ему подобным.

АХАП

«озэн, хотэм, пэ» - сфирот нижней части бины, зэир анпин и малхут, в которых есть желание получить. Сосуды (келим) получения.

Від редакції: в цьому короткому, але дуже насиченому тексті Рабаш описує всі етапи внутрішньої роботи людини за законами другого скорочення.
Переклад здійснений редакцією сайту з матеріалів  зібрання творів Рабаша, т.4.

Барух Ашлаг (РАБАШ)

Суть суміщення властивості суду з милосердям

Суть суміщення властивості суду з милосердям — в тому, що завдяки цьому нижчий готовий отримати мохін, і це (відбувається) коли АХАП вищого спустився у нижнього.

Відомо, що головна робота полягає у виборі, тобто, — «і вибери життя», щоби бути у злитті, що означає лішма, завдяки чому удостоюються пристане до Джерела життя. Адже коли управління розкрите, — то вже немає місця вибору. Тому вищий піднімає малхут, яка є властивістю суду, в ейнаїм, за допомогою чого створюється вкриття, — тобто, коли очевидно нижчому, що є недолік у вищого, коли у нього немає усвідомлення величі вищого. А потім властивості вищого стають властивостями нижчого, — тобто коли вже вони не сприймаються як недолік. Виходить, що у цих келім є подібність з нижчим, — тобто, як немає життя у нижчого, — так немає існування у властивостях вищого. І у нього немає ніякого смаку до Тори і заповідей, і вони (для нього) є мертвими.

І тоді є місце вибору, — тобто нижчий повинен сказати, що все це приховання, яке він відчуває, відбувається через те, що вищий скоротив себе для його (нижчого) користі. І про це сказано: «Ісраель у вигнанні — Шхіна з ними», — коли мовиться згідно зі смаком, що відчувається. Тобто, він не винен в тому, що не відчуває смаку життя, а на його думку — насправді немає ніякого життя в духовному. Але якщо людина зміцнюється і каже, що вона знаходить гіркий смак в цих речах лише тому, що у неї немає келім, придатних для прийняття блага, — тобто тому, що його келім отримують, а не віддають, і жалкує про те, що вищий змушений приховувати себе, і тому у нижчого є місце лихослів’ю, — то це є підняттям МАН, який підносить нижчий. Тому вищий піднімає свій АХАП, і суть підйому — це коли вищий може показати нижчому благо й насолоду, які є в келім АХАП, котрі вищий може розкрити. В такому випадкові щодо нижчого виходить, що підйом гальгальта ве-ейнаїм нижчого сам собою призводить до того, що нижчий бачить достойності вищого. Виходить, що нижчий піднімається разом з АХАП вищого.

І так, коли нижчий бачить велич вищого, — він росте сам.

Але спочатку нижчий готовий отримати тільки катнут (малий стан). І коли розкривається велич вищого щодо нижчого, відбувається суперечка у нижчого між правою і лівою лініями, — тобто між вірою і знанням. Але вищий також згодом зменшується через нижчого, що визначається, як масах де-хірік. І це для того, щоб нижчий зміг отримати ступінь вищого. Адже нижчий отримає рівень знання тільки відповідно до розміру віри, і не більше того. Це означає, що нижчий скоротив ліву лінію вищого, тобто — нижчий є причиною.

І тоді може нижчий існувати, тому що він поєднує в собі як знання, так і віру разом. І це називається трьома лініями, — саме таким шляхом нижчий набуває досконалості.

Також рекомендуємо: «Рабаш про роботу в лініях«, «Хто свідчить про людину«,  «Зогар: Адам — це середня лінія, що включає до себе все«, «Зогар про парсу та принцип її роботи«.

Оставьте комментарий

Чтобы оставить комментарий, заполните форму.
*Все комментарии проходят модерацию.

Вы можете использовать HTML теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>